Na niektóre spośród organizowanych przez nas sesji można zarezerwować miejsce. Takie wydarzenia mają pod swoim opisem moduł RSVP. Poniższa instrukcja pokazuje w jaki sposób prawidłowo dokonać rezerwacji.

KROK 1
W celu rezerwacji miejsca na zorganizowaną przez nas sesję należy wybrać w terminarzu interesujące wydarzenie, a następnie kliknąć na przycisk z jego nazwą.

KROK 2
Pojawi się okienko z opisem sesji, godziną rozpoczęcia i zakończenia, imieniem prowadzącego oraz miejscem (zazwyczaj będzie to Marsz Fantastyczny). Kliknięcie na “więcej” przeniesie nas do nowego okna.

KROK 3
W nowym oknie, pod nazwą, zdjęciem i opisem sesji, znajduje się ramka rezerwacyjna. Jest w niej informacja o tym ile osób już zarezerwowało  mniejsce (w przykładzie “0 going”) oraz ile wolnych miejsc zostało (w przykładzie “5 remaining”). Poniżej ramki opisane są szczegóły dotyczące sesji: data, miejsce i prowadzący (organizator), godzina rozpoczęcia i zakończenia oraz koszt (rezerwacje są darmowe).

Kliknięcie przycisku z napisem “Going” pozwoli na przejscie do ostatniego etapu rezerwacji.

KROK 4
Na tym etapie prosimy wpisać imię uczestnika (lub uczestników) w pasku oznaczonym “Name”, adres e-mail do kontaktu w pasku “Adres mailowy” oraz ilość osób, dla których rezerwowane jest miejsce (pasek “Number of Guests”). Po wypełnieniu wszystkich pasków należy wcisnąć przycisk “Finish“, aby zakończyc proces rezerwacji. Przycisk “Zatrzymaj” cofnie proces o jeden krok wstecz i rezerwacja nie będzie zrobiona.

POTWIERDZENIE
Na podany do kontaktu adres e-mail zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca rezerwację. Nadawcą wiadomości będzie WordPress, a tytuł brzmi: “Your tickets from Marsz Fantastyczny”. Proszę sprawdzić spam.